目前分類:ISAAC仔 (33)

瀏覽方式: 標題列表 簡短摘要
  • May 10 Sun 2015 16:36
  • 近況

貶下眼2015年5月了,時間過得好快,

ISAAC仔返k2已大半年,行為及自理的確進步不少,

在學校食飯,訓教都很好,

而且在校車上都乖了,不再喧嘩大叫。

唯一沒有改變就是。。依然很嗲,

我每次在到學校看他表演或是

做義工姨姨,他都會黏著我,

不想我走,還擺出一幅不開心的樣子,

就算表演進行中他都會停止所有動作,原因是怕

他表演後,我要走。雖然這個舉動不太好,

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

9月2日Isaac仔正式開學, 但由於升上K2後

Isaac仔要轉全日班,所以學校都有幾星期的適應期,

結果我都要請幾天假期接他返學放學。

第一天他可能還未有心理準備自己已成為K2大哥哥,

返學時都喊喊咀。擺出很可憐的樣子,但放學就笑笑咀,

完全兩個人一樣.

20140902_134038.jpg 20140902_134133.jpg 20140902_134050.jpg 20140902_134047.jpg  

經過一日上學後,第二天就沒有再喊喊咀了。但又有一個情況出現,

就是他要坐學校的校巴回學校,但是校巴司機跟褓母姨姨換人了。

本來等校巴時還笑笑咀,跟表弟一起玩

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

由於之前得到學校邀請成為故事姨姨.

所以學校都邀請我於今次高班畢業PARTY時參與其中.

特別頒發了一張感謝獎給我.

2014-07-28-15-16-24.png  

在PARTY上,各小朋友都可以出去一同參與遊戲

1404958654870.jpg 1404958704096.jpg 1404959526651.jpg 1404958719424.jpg  

最後都有全校的老師出來.

20140710_111635.jpg  

這間學校的老師,校長個個都很有愛心. ISAAC能夠成為這所學校的一份子,

我都很安慰.  

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()

之前在6月份收到學校的通告,

說明於7月份會有嬉水活動,希望我們家長參與,

及安排小朋友換上泳衣,拖鞋,以便玩水.

當天肥仔爸爸都有一同來到學校參加.

ISAAC仔見到肥仔爸爸當然很開心,及指定要爸爸幫他換冰裝.

換完泳裝,各小朋友都要進場嚕..

20140704_091853.jpg

ISAAC仔見到我們,馬上弄出鬼馬表情.

20140704_091855.jpg 20140704_091936.jpg

 

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

事原在4月份某一天,收到學校張主任的電話.

初時都有點緊張,因為我想著為什麼打給我呢?

會不會ISAAC在學校有什麼事嗎?還是受到投訴呢?

全都不是呀..是我想太多了.(媽媽應該對ISAAC仔有信心!!)

原來是張主任想邀請我來學校當故事姨姨. 當時一聽以為是要我跟小朋友說故事.

即時說,我不太識表達喔,但聽完張主任說後,我就馬上答應了.因為做這個故事姨姨,

不是要我來說,是要我來聆聽小朋友說給我聽. 很有趣,所以我一口就答應了.

這個活動學校主任邀請了6位家長來當故事姨姨. 每星期有兩天(星期二及星期三),

每天有3位故事姨姨會到學校,而我被安排逢星期三早上9:45-10:30, 雖然時間上

不太合適.唯有通知老闆說晚點上班喔.

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

早前見到朋友仔晴晴玩滑板車,

Isaac 仔都好想玩,但由於我怕Isaac 仔三分鐘

熱度,所以遲遲都沒買給他,而且每次經過見到滑板車

問他買不買時,他都沒說想要,就走到別處看其他的玩具,

所以每次都買不成。 

在個多月前,我跟他再逛玩具店,恰巧見到大姨婆,原來她是到

玩具店買多一台滑板車給king仔,而Isaac仔見到又想要一台,

大姨婆就一口氣買了兩台, 一人一台。很豪氣喔!哈哈!

因為每台都要差不多7百多塊。最主要是這台滑板車的顏色

正是Isaac 仔所喜歡的綠色喔!他極之興奮。

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

最近這個月,我發現Isaac 仔多了時間安靜地坐著,

有時在畫圖畫,有時在寫字,而且一次比一次進步,

我見他都能夠坐定定,就影印了2個英文字給他寫寫,

結果,出乎意料之外,寫得既工整,又用心。

我是沒有望著他做的,只是他做完了就給我看看。

20140318_202935.jpg 20140318_202916.jpg  

我看完真的很開心,我家Isaac 仔又進步了。

有時,他也會拿出課外圖書看看,自得其樂!

20140317_204203.jpg 20140317_204155.jpg  

我覺得小朋友是不用迫的,只要引起他的學習興趣,他就會自自然然地做出來。

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

前兩日夜晚去街,突然收到Isaac 仔學校老師的whatsapps,

真的有點以外,加上在街上,見到個whatsapps時,反應

真的很愕然,原因是這個whatsapps很長囉,不是三言兩語那種,

所以我都要定下來才可以觀看清楚。

以下就是老師給我的whatsapps, 專登copy下來作紀念。

2014-03-21-11-35-26.png 

當我看完整個whatsapps, 心情真的很激動,

因為老師是讚賞我家Isaac 仔喔,

不是投訴喔,我感動到快哭出來,馬上轉發給他爸爸看。

估不到Isaac 仔在學校這麼用功,因為他是一個沒耐性,很心急

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

Isaac 仔間學校好多時都有活動提供比家長及小朋友,

之前新年已經有制作賀年食品(脆麻花).

 

今次就是比家長觀課,看看小朋友返學一個學期後的轉變。及講解來年升

低班的事情,由於學校在低班及高班是有全日班/半日班選擇,

所以校長都特別講解情況及分別,不過低班全日班只有34個位,

如果每個小朋友都報全日班的話,有16個小朋友就只能夠讀半日班

了,加上校長都有提及收到通告後,要盡快報名,學校會按報名次序

及家庭需要來選小朋友是否能報讀全日班。但家長們都沒理會,

只聽到盡快報名就發瘋了,星期五派通告,就立即交回。當然我

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

聖誕節喇,Isaac 仔學校都有聖誕party, 學校希望各學生和家長一齊參與,而他們k1既主題

是小雞,小貓及小兔,用環保的物料製作,其實真的考起我,因為我對美努是零興趣,但為

了Isaac 仔,唯有要動手做一次,我決定幫他整一頂帽,因為會比較簡單。

作品完成照

20131219_142946.jpg  

帶在頭上都很可愛,而且很鮮艷,他在台上表演都看得很清楚.哈哈

20131220_105306.jpg 20131220_110609.jpg  

在台下看見isaac仔在表演,真的好興奮,而且他的表現很好.喜出望外。

所以我都錄下來給他爸爸看。

   

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

2013年9月5日,學校終於有校車喇.

所以我都唔需要再帶ISAAC仔返學.

只要每日準時早上8點鐘係屋企樓下等校車就可以了.

ISAAC仔第一次坐校車,其實我都幾擔心,因為佢都係坐唔定.

怕佢在車上郁來郁去,會危險,加上他膽細,要他一個跟陌生人坐車.

佢一定喊到顛.所以事前我都日日同佢講要聽褓姆姨姨同校車叔叔話.

要綁好安全帶,唔可以周圍郁.佢都好似好明白咁.

終於坐校車既呢一日來臨.佢落樓時已咀扁扁.

唔出聲,仲同我講叫我一齊坐校車.當然,我緊係話唔得啦.

佢知道無可能改變唔駛一個人坐校車既命運.就開始眼泛淚光.

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

話咁快Isaac已經要返K1,正式開始讀書既生涯,由於學校預先給各K1新生適應,所以提前8月26號就開學了。

頭一兩天返既時間為2小時,各家長必須陪同出席,我就揾埋婆婆一齊去。一早起身,就幫Isaac仔換上醒目既校服,

再揹上書包,成個大個仔咁!

 20130826_100219.jpg  

  去到學校個個小朋友都在校前坐著等..好守秩序

20130826_104905.jpg 20130827_104241 20130827_104400  

因為要等姐姐噴消毒藥水在鞋底,及用消毒洗手液.

 

一開始入課室,老師就叫小朋友去拎圖書坐定定睇.

1377485774507 1377485850755  

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

終於..終於幼稚園INTERVIEW到尾聲喇,
可以休息下,因為個個星期六都要去學校,
真係有點攰,總括來講,ISAAC仔表現都OK既,
話佢好叻又唔係,話佢唔出聲又唔係.基本上都係
睇佢當天心情.當中有幾間都有結果了,
有2間唔收,2間後備,1間收下午班.
雖然我心儀果2間都唔得.但無法啦,
可能無緣.不過在今次INTERVIEW過程中,
我都覺得學到野既,起碼我見到ISAAC仔都有表現.
有時佢既表現仲係我意料之外.(真係要為佢鼓掌!!)

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

上星期六又去左同isaac仔interview,
今次去既,就係之前排隊交表等左4粒鐘既玫瑰崗幼稚園.
本來當天係有3間的,但因為時間全都在早上,
去得1間又去唔到另一間,所以只好挑左玫瑰崗.
無謂浪費之前排隊報左名既時間啦..話哂都等左幾粒鐘,
唔去好唔抵喔.

其實果日都同埋kingsley一齊去,因為大家都係見10:00.
點知到報到時,kingsley編左GROUP B,而ISAAC仔就係
GROUP C. 所以佢地唔係一齊INTERVIEW喔.

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

上星期六又去左同isaac仔interview,
今次去既,就係之前排隊交表等左4粒鐘既玫瑰崗幼稚園.
本來當天係有3間的,但因為時間全都在早上,
去得1間又去唔到另一間,所以只好挑左玫瑰崗.
無謂浪費之前排隊報左名既時間啦..話哂都等左幾粒鐘,
唔去好唔抵喔.

其實果日都同埋kingsley一齊去,因為大家都係見10:00.
點知到報到時,kingsley編左GROUP B,而ISAAC仔就係
GROUP C. 所以佢地唔係一齊INTERVIEW喔.

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

話咁快到左11月,終於都要為之前報左名既幼稚園去面試,
上星期六就1日去左3間學校,真係攰到飛起.
早上7點就要起身,因為第一間要INTERVIEW既學校,
在灣仔愛群道呂部碧鳳幼稚園,而INTERVIEW時間係早上9:30,

一去到就見到一條人龍,原來真係好多小朋友都報考呢間學校.
入到學校,老師比左兩張寫上ISAAC仔名既LABEL紙我,1張要貼係ISAAC仔度,
另一張就貼係家長度,之後,就等叫名入課室.

等左一陣,老師就叫名入課室,叫我地坐低玩陣玩具先.

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

估唔到isaac仔係前個星期在學校拎左件作品返來,係個用紙做既兔仔燈籠

 
當 然個燈籠緊係唔係佢整啦,但兔仔上色就係佢,雖然出哂界,無藝術可言,一睇就知係亂油,但我真心覺得可愛,唔通仔仔做d咩,媽媽都覺得好?!答案當然係 啦!哈哈!原因唔係佢整燈籠,係可以見到仔仔一天天長大,一天天學懂多一些。唔怪得以前成日見到人地既小朋友整野送比媽媽,個媽媽咁開心啦,真係千金難 買!不過呢個燈籠都逃不過被整爛既命運,好彩我預先叫老公仔幫我影左相先,否則,連相都無!
其實isaac仔返左兩個幾月學都進步左,老師話佢講野好叻,
好識表達自己。雖然一入學校仲係苦瓜干,但轉頭就無野,坐定定聽故事。
我估佢都係炸嬌,想我地心軟,但見我地無反應走左,就乖乖返學!有時真係比佢笑死。


文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

呢個9月份除左要幫isaac仔搵幼稚園,
仲有個節目,就係開生日會,係呢兩星期,
足足去左2個生日會, 1個係朋友仔晴晴既生日party,
另一個就係2010年9月bb生日會.

晴晴生日會係大坑上林會所舉行,
果度除左有遊樂場比小朋友玩,
主人家仲安排左小醜整波波比小朋友.
isaac仔當然唔執輸,足足叫小醜整左3個波波比佢.
又勁食.很興奮.

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

今年好開心,因為ISAAC仔生日正是星期六,
加上接近中秋,國慶,所以連放4天假.
而我地都安排左ISAAC仔生日會.
今次既主題係巴斯光年,因為ISAAC仔真係愛到亞巴暈.
行街見有亞巴樣既野都要買.當然我緊係唔會樣樣買比佢啦.

為左令ISAAC仔在生日會度見到亞巴,我預先在淘寶網買左
汽球返來,又買左派對用品及小禮物.

有吹龍,生日帽,禮物袋,裝飾旗仔

文章標籤

mavisisaac 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(0) 人氣()

1 2