close

估唔到isaac仔係前個星期在學校拎左件作品返來,係個用紙做既兔仔燈籠

 
當 然個燈籠緊係唔係佢整啦,但兔仔上色就係佢,雖然出哂界,無藝術可言,一睇就知係亂油,但我真心覺得可愛,唔通仔仔做d咩,媽媽都覺得好?!答案當然係 啦!哈哈!原因唔係佢整燈籠,係可以見到仔仔一天天長大,一天天學懂多一些。唔怪得以前成日見到人地既小朋友整野送比媽媽,個媽媽咁開心啦,真係千金難 買!不過呢個燈籠都逃不過被整爛既命運,好彩我預先叫老公仔幫我影左相先,否則,連相都無!
其實isaac仔返左兩個幾月學都進步左,老師話佢講野好叻,
好識表達自己。雖然一入學校仲係苦瓜干,但轉頭就無野,坐定定聽故事。
我估佢都係炸嬌,想我地心軟,但見我地無反應走左,就乖乖返學!有時真係比佢笑死。

arrow
arrow
    文章標籤
    isaac
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()