close

一向都喜歡弄手作仔的我,閒時都會玩下十字繡,
冬天當然就是織頸巾,以前都曾經到冷舖學過織冷衫的,
可惜織完前幅就已經爛尾了.

今次我下定決心,走到公司附近的冷舖一口氣買了
6嚿冷,決定要為我既小情人isaac仔織件溫暖牌.
在冷舖經姐姐介紹的款式下,我就選了以下呢款.


款式真是很好喔..我都幻想isaac仔穿上一定很型仔.
但當見到幅編織圖加上日文字,真是成地頭皮.
唯有織到不明白的地方時走去問冷舖姐姐.
加上這個款是有帽的.真是怕自己中途又放棄.

至於選取冷既顏色,就是以下呢隻..(豆沙紅)


是不是很奇怪呢?為什麼男孩子選這個顏色?
就是男孩子更應該穿多點顏色,而且豆沙紅男孩子穿都很好看喔.
平時藍藍啡啡都沒特色!!!況且這個款襯黑色衫在裡面很型仔喔.

經過兩個多月的時間,終於件衫仔成形了..


織到差不多時給isaac仔試穿..側邊還未縫合..hahahaha..


作品完成照....加上button及袋仔..成件衫靚哂...




哈哈哈...isaac仔著左真係好靚呀...等我搵日同佢襯好d再影相...


原來為左仔仔我真係會好努力架..
見到isaac仔穿上我織的溫暖牌..
個心好甜呀...^^ 呢件真是我第一件
織的冷衫喔..真要為自己鼓掌...

arrow
arrow
    文章標籤
    ISAAC
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()