close
  • 最近成日都講isaac仔,好耐都無理過老公仔,
    適逢老公仔3月份生日,今篇就講下老公仔既生日飯啦.

    今次得到亞妹介紹去左位於灣仔既小男孩Baby Blue Cafe & Bar
    呢間餐廳主打荷蘭菜.在網上見到對呢間餐廳的食評都不錯.
    預先,我已約定其他屋企人先上餐廳,因為想給老公仔驚喜,
    因為他以為得我跟他兩個慶祝.
     
    上到餐廳,老公仔見到屋企人都在,很開心喔..(成功!!!!!)
    我地叫了3set 2人餐,再加一個生蠔盤,很豐富

    生蠔盤..(有3種不同出產既生蠔,再加螺)


    成檯都係...



    墨魚汁海鮮意大利飯


    豬仔骨ribs







    肉眼扒


    頭盤:生蠔,蝦,螺



    燒羊架









    而我之前在sogo龍島買左個生日蛋糕比老公仔.

    HAPPY BIRTHDAY!!!!


  另外,仲有甜品.




呢餐真係好豐富,最重要老公仔都好開心.
不過,條友返到屋企同我講:
"快D拎出來喇,我份禮物呢?" =.=

OH!..老公仔..緊係無禮物啦...HAHAHAHA...^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()