Isaac仔14個月喇..依家除左識行外,

仲識好多野.有時叫佢做動作,

佢都會好明白咁做哂出來,

好似好識聽我地講野咁...好攪笑.

 

不過依家開始有自己脾氣,

有時一唔鐘意就會發爛渣,

加上佢仲未識講野,成日ee..呀呀..

係咁講BABY話.有時真係要估佢想要D咩.

不過我發現佢都幾識表達自己的.

因為當佢想要一樣野時,我比錯佢,佢會用隻手推開,

話比我知唔係要呢樣.但當我比岩樣野佢,

佢就會笑哂口..好可愛的.

現在真係要好似看牛牛咁睇實佢,

同佢去公園就周圍走

照片 

又喜歡周圍攪野.

無啦啦又走去拎條紗巾抹隻豬

3

抹完又用個咀錫隻豬

2 

睇DISNEY(MICKEY)就最專心,好似入左電視裡面咁.

5

睇完又周圍攪野..成屋都係玩具..

4 

不過睇住佢成長真的很開心喔.

 

最近在WORLD FAMILY FACEBOOK專頁見到有 "WORLD FAMILY/FACEBOOK

粉絲大募集",名額5個,我就參加了.

因為成功入圍有WORLD FAMILY 送出的廸士尼美語世界教材及書卷.

仲有ISAAC仔最LIKE既MICKEY & MINNIE..

6

 

7 

估唔到我又入了圍,可以得到禮物及參加12月6日的PARTY了

未命名

arrow
arrow
    文章標籤
    ISAAC
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()