YO! 2013年第一件要POST既重要事,
估唔到會係我的愛的宣言.
講開呢個愛的宣言真是誤打誤撞.
點解??事原有次在SWATCH FACEBOOK專頁舉辨
呢個愛的宣言活動,成功令SWATCH人員選中的5位,
就會得到SWATCH 手錶1隻,而最精的一位,更會得到$30000
旅遊禮卷.我就即時參加,仲寫左段愛的宣言比我老公仔.
點知到我傳送時,個PAGE亳無反應,我以為都係參加唔到,
就不了了之, 而且更加忘記左自己有參加過.

直至大年初二就收到封SWATCH發出給我的EMAIL,
說我的愛的宣言得獎,可得SWATCH情人節手錶1隻.
真是好驚喜呀..

而且隻手錶都幾靚呀..


今日情人節仲會將我的愛的宣言登在都市日報..




如果想睇其他得獎者既愛的宣言,請看SWATCH
arrow
arrow
    文章標籤
    SWATCH
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()