終於..終於幼稚園INTERVIEW到尾聲喇,
可以休息下,因為個個星期六都要去學校,
真係有點攰,總括來講,ISAAC仔表現都OK既,
話佢好叻又唔係,話佢唔出聲又唔係.基本上都係
睇佢當天心情.當中有幾間都有結果了,
有2間唔收,2間後備,1間收下午班.
雖然我心儀果2間都唔得.但無法啦,
可能無緣.不過在今次INTERVIEW過程中,
我都覺得學到野既,起碼我見到ISAAC仔都有表現.
有時佢既表現仲係我意料之外.(真係要為佢鼓掌!!)

講開返學, ISAAC仔依家叻左好多,
仲開始鐘意返學,因為我依家日日都要佢返,
一至五(09:00-11:45)AM, 之前只係一星期返兩日,
同埋多數同好多BB一齊. 但依家就唔係,大多數都係跟返同齡小朋友,
而且開始學下認字,認顏色,可能咁樣佢興趣大D,所以鐘意返學卦.
見到佢咁開心,我都好開心喔.

arrow
arrow
    文章標籤
    ISAAC
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()