其實成日都有人問我,
仲會唔會生多個,
當我答: 唔會啦!!
之後,d人就會話:生多個啦, 一個好悶架))))
唔識分享架!!
無可否認,生一個的確係會悶,
但如果有人同佢一起玩,就唔會啦.
加上isaac仔有表弟/表姐同佢玩.
就更加唔會悶.
依家每晚食完飯一得閒,我同老公仔都會帶佢去表姐家玩一陣.
始終我覺得小朋友多D群體活動係好既.
就算爭下玩具,打下交都好.
起碼等佢知道唔係樣樣野都會有人讓.
而且,睇住佢地玩真係幾開心架.

isaac手上既水樽係king仔既, king仔手上果個又係isaac仔既.
佢地最鐘意就係飲對方樽水. 反而自己果樽就唔飲wor.
唔通呢d叫隔離飯香~~~


兩個小鬼一痴埋..就會攪攪陣...


kacy表姐在書檯做緊功課,isaac仔就坐左係張檯度睇書
阻住哂


結果比我趕返出來..同KING仔在SOFA睇書!!

依家ISAAC仔成日都會蝦KING仔架..可能見佢細細粒卦.
所以我都成日要同佢講..要錫細佬架..要錫KING仔架..
唔係無人同你玩...HAHAHA.

arrow
arrow
    文章標籤
    isaac
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()