小朋友好得意,
大大下就懂得爸爸/媽媽是最親近的人.
雖然isaac仔每日都要跟湊仔姨姨.
但佢始終都是最喜歡跟我們.
現在每朝早上他都不肯跟湊仔姨姨/叔叔,
好似隻樹熊般拑實我.一見湊仔姨姨/叔叔來接佢,
就會發脾氣,之後就要我抱住佢,怕我會放低佢.
結果起碼要將佢交比姨姨的程序起碼要15-20min.
原因是我一見佢不留意我,就即時閃走.

上兩個星期我地又去左廸士尼,
isaac仔一攰就要我抱佢.連爸爸都唔肯

真係抱到我手軟,因佢都唔係輕果隻...><
但我都好enjoy比isaac仔痴住..hahahhaha...
至少他最信任都係我...^^

有時佢做錯事or野蠻..我都唔會縱容佢.
呢日就比我鬧喇..扁哂咀..!!!
當時見到佢個扁咀樣真係好想笑,
但又要忍住..因為唔係佢唔驚,以為我同佢玩..


男仔始終都係精力充沛,最喜歡將東東
搬來搬去.有時我都忍唔住問佢: 你前世係唔係咕喱..咁鐘意搬野.


屋企人個個都鍚佢,見到有咩得意野就會買比佢.
特別係舅父,舅母.知isaac仔最鐘意玩工具,
專登又買成set工具組合比佢玩.

公公仲犀行,將個紅酒箱改裝,
等isaac仔可以轉鏍絲落去


依家isaac仔有左個工具箱後,
有時聽到話有野爛左,佢就會在佢自己個工具箱裡
搵出岩既工具來維修...

琴晚又鑽佢自己將床...


先前咪話isaac仔勁鐘意toys story,
舅父仔又買隻恐龍比佢.依家已經有3隻恐龍


至於食物..
士多啤梨/乳酪就成日都有人買比佢食.
所以佢係不停口的....


咁大粒既士多啤梨,佢可以一口氣食3粒..堅...



來緊isaac仔將會20個月了.
唔知又有咩新轉變呢??
日日見到他不斷進步.好開心喔!!

arrow
arrow
    文章標籤
    isaac
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()