過去2011年,真係喜事重重.
接二連三都有喜事.
首先就係有中學同學結婚.

老虎 & 玲玲


關子 & ERICA



JESSICA & 順
(由於呢PAIR既新娘子係我好朋友,而新郎又係我中學同學,
所以要做埋姊妹)



最閉係一向最怕講野既我,
竟然要上台介紹下新娘,
無叉喇..唯有扮鎮定...^^



我地成家族都有去...好熱鬧
 
 

 
仲有就我當然唔少得係我地羅家娶新袍啦...

我小弟&香香..



isaac仔都著哂踢死兔出席架...
 
 
 


另外,仲有好多baby出世..

kimmy & joker 女女
(bebe (小珠女)



小砂之子..(小葉子)


karen 女女


chris女女


isaac仔將會有好多朋友仔喇...
今年2012年..唔知會有幾多龍bb &龍新娘/新郎呢??
arrow
arrow
    全站熱搜

    mavisisaac 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()